woensdag 30 september 2009

The story so far

De afgelopen weken heb ik op verschillende forums van Nederland mijn verhaal verteld. Dit waren vooral forums voor lange mensen, omdat in de meeste gevallen die natuurlijk de grootste voeten hebben. Ik heb een hyves pagina aangemaakt en de mensen gevraagd daarvan lid te worden. Om de mond op mond reclame (of eigenlijk de hyves op hyves reclame) zo groot mogelijk te maken heb ik ook gezegd dat mensen die mensen kennen in hum omgeving met het grote voeten probleem, ook lid kunnen worden. Hierdoor heb ik gemerkt dat er meer reacties komen, omdat ik natuurlijk niet iedereen met grote voeten ken. Dit is iets wat meestal lastig is te achterhalen, maar omdat hyves zo'n groot netwerk heeft, loopt het via hyves een stuk soepeler. Mensen zien via via de Grote Voeten Hyves en kunnen hierdoor ook geinteresseerd worden om lid te worden. Ook ben ik met mijn eigen grote voeten account ook lid geworden van de grote schoenen en lange mensen hyves die er zijn, om via deze hyves mijn groep weer te promoten.
Dit loopt tot nu toe prima maar ik wil meer reclame blijven maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten